30 weeks challenge (week 1)

Ik dacht, ik doe eens gek, hè. In mijn carrière als blogger (grapje) heb ik zoiets nog nooit gedaan en het bestaat om door mij uitgeprobeerd te worden.

Ik heet Annemijn, ik ben 16 jaar en ik woon in een dorp dat volgens Google Maps precies 10 kilometer van Rotterdam afligt. Mijn vrije tijd besteed ik met piano spelen, zingen, proberen gitaar te spelen, zumbaën (ik weet nog steeds niet of dat een werkwoord is), formaliseren met kornuiten (omdat afspreken met vrienden zo stom klinkt) en schrijven. Verder heb ik nog nooit in mijn leven vlees gegeten, ben ik allergisch voor al het fruit op druiven/aardbeien/frambozen na en durfde ik vroeger niet over bruggetjes te fietsen omdat ik een boek had waarin stond dat er een haai bestond die mensen at. En die haai zou maar net onder dat bruggetje zitten waar jij overheen moest fietsen!
Om nog wat onzinnige feitjes te noemen: ik ben twee keer in mijn leven door een voorbijganger met een paraplu in mijn oog geprikt, heb onlangs een 7 (staat gelijk aan een 10+ voor mij) voor wiskunde gehaald en moet ik nu eigenlijk leren over de literatuur in Duitsland gedurende de Middeleeuwen. Dit was mijn spreekbeurt over mezelf, zijn er nog vragen?

8 thoughts on “30 weeks challenge (week 1)

  1. Caithlin

    Formaliseren met kornuiten, haha! En naar van die paraplu zeg.

    Wat doen veel mensen tegenwoordig die 30 dingen challenge! Staan wel veel taalfoutje in de opdrachten btw, maar het is wel een leuk lijstje!

  2. Saskia

    Leuk altijd van die challenges. Deze kende ik nog niet. Zelf heb ik er 1 gedaan en zit te twijfelen er over een maandje ofzo weer eentje te doen.

  3. Jan.

    Haha heel leuk geschreven,
    jemig hoe krijg je het voor elkaar om 2 keer in je oog te worden geprikt haha!
    Ik ben benieuwd of je dat 30 weken gaat volhouden, lijkt mij best lastig, wel leuk!

Geef een reactie

