Dingen die fijn zijn

  • Mooie en vrolijke muziek. Ben l’Oncle Soul, Ed Sheeran, Mumford & Sons, The Kooks. Ja.
  • Babydieren en kleine kindjes.
  • Dat iemand zomaar een foto van je maakt en dat je er nog leuk op staat ook.
  • Zumba. Vrolijke muziek en het gevoel dat je echt iets goeds aan het doen bent. Zelfs de spierpijn achteraf neem ik voor lief. (Overigens nog leuker als je ook nog eens mee kunt komen met de pasjes en de mensen om je heen niet).
  • Schrijven. Van blogs tot to-dolijstjes.
  • Oude mensen die vriendelijk naar je glimlachen.
  • Chocola.
  • Schoenenwinkels met alleen maar leuke schoenen die ook nog eens betaalbaar zijn.
  • De geur van vers brood.
  • Het gevoel van je huid na een dag strand. Bezweet en plakkerig, maar toch.
  • Achtbanen.
  • Een idee hebben en dat dan iedereen jouw idee ook heel leuk vindt.
  • Nieuwe steden met nieuwe winkels en parkjes.
  • Notitieboekjes.
11 thoughts on “Dingen die fijn zijn

  1. Carmen

    Van 99% van jouw puntjes word ik ook heel vrolijk :D Alleen over zumba kan ik niet meepraten, want ik heb het nog nooit gedaan. Het gevoel van je huid na een dag strand wel Heel Erg: dat is zó lekker! Zo’n zonnebrandgeur en bruin en zand overal en ja, fijn :)

  2. appelig

    Vooral die derde is heel bijzonder en erg zeldzaam! En de vijfde is gewoon verschrikkelijk verslavend, die to-do lijstjes en dan niks doen wat er op staat ;-)

  3. Deborah Hamar

    Brood en chocolade lucht. Ja daar kan ik mij helemaal in vinden.
    Evenals schrijven.

    Wat ik nog mis op je lijstje maar waar ik zelf altijd erg blij van wordt is de warmte van de zon op je lichaam, en dat je bij toeval een gesprek op vangt waarbij andere mensen iets positiefs over je zeggen… Daar kan ik ook heel vrolijk van worden :)

  4. Myrthe

    De geur van vers brood wint van alles. Ik bakte net 2 broden en ik moest gelijk aanvallen toen ze zo onschuldig lagen af te koelen.

    En pluspunten voor jouw muzieksmaak, echt.

Geef een reactie

