Ik beloof het,

ik zal geen beautyblogger worden. Niet dat ik het zou kunnen want ik vindt het altijd al zo knap dat Cynthia en Serena een artikel van minstens 80 regels kunnen schrijven over een bepaalde lippenstift of foundation (van 70 euro, huh) en dat er dan ook nog mensen zijn die het oprecht interessant vinden – waar ik dus niet bij hoor. Goed, daar ging het niet over.
Deze bodybutter is de hemel (ik klink nu wel als een beautyblogger hè? Probeer het te negeren):
Hij ruikt naar kokos wat op zich al een pluspunt keer 100000 is. Als je niet van kokos houdt moet je hem misschien niet proberen, maar iedereen die niet van kokos houdt mag gelijk stoppen met mijn blog volgen (grapje). En verder ruikt hij naar kokos en is hij zacht. Had ik trouwens al gezegd dat hij naar kokos ruikt?
Tot zover mijn ophemeling van een bodybutter.

P.s. Niks tegen Cyntha en Serena hoor, ze zijn hartstikke goed in wat ze doen alleen is dat niet aan mij besteed.

9 thoughts on “Ik beloof het,

  1. Kimetc

    Jaa, ik heb ‘m ook! Al moet ik zeggen dat ik de Pomegranate & Cranberry-versie nog net wat lekkerder vind. Goede vervangers voor de dure van The Body Shop!

  2. Willeke

    KOKOSSSSSS! Eigenlijk houd ik niet eens zo van naar kokos ruikende producten als ze nog in de fles/tube/pot zitten… maar zodra je ingesmeerd/gedoucht bent is het inderdaad de hemel!

  3. Jan.

    Oehw ik hou wel van kokos, en ik heb opzich ook een nieuwe body butter nodig, ik ben benieuwd!
    Misschien dat ik eventjes langs de Kruidvat ga en een kijkje neem (:

Geef een reactie

