Meuhhhgeenzinbuhhmoemeuuhjippie

Om maar even precies te beschrijven hoe ik me voel. Ik voel me nogal meuhhh omdat ik alleen wil slapen en niks doen en ik heb geen interesse voor recursieformules en dergelijke vreemde dingen met Y= en tables en {1} en de rest. En ik heb ook geen zin in artikel 48 en de Rijksdagbrand, als ze nou gewoon die hele oorlog niet gehouden hadden had ik er nu ook niet over moeten leren. Muh. Geen zin. Verder voel ik me zo slap als een vaatdoekje en had ik liever gewild dat ik morgen een toets had over Grey’s Anatomy seizoen 1 t/m 8 want dan zou ik zeg maar N = n x 5² (mislukte poging om dit er wiskundig uit te laten zien, geeft niet) cijfer hoger halen dan voor wiskunde.

Om toch nog even de jippie te verklaren: ik ga over een paar uur voorbereiden voor mijn toets die ik niet krijg over Grey’s Anatomy en ik heb vandaag een 10 (!!!!) en een 8 behaald voor respectievelijk Nederlands en Engels. Beetje jammer dat alles waar ‘kunde’ of ‘nis’ achter staat wat minder soepel verloopt, maar dat vergeten we even.

10 thoughts on “Meuhhhgeenzinbuhhmoemeuuhjippie

  1. Carmen

    Wahoeeee, you go girl! Goeie cijfers! En balen van je meuhmoe etc. :( Even Grey’s Anatomy kijken en je kan er weer een tijdje tegenaan :)

Geef een reactie

