Terug van weggeweest

Aangezien weblog.nl inmiddels alweer een maand op vakantie en is naar mijn verwachtingen de komende vier maanden ook lekker op vakantie blijft, besloot ik maar een nieuwe blog aan te maken op wordpress.com. En stiekem vind ik wordpress veel leuker dan weblog, maar dat is eigenlijk verraad tegenover incredible.web-log.nl dus dat heb ik niet gezegd.

De naam dreamsandfeathers heb ik bedacht omdat ik van dromen houd en ik dromenvangers (waarom geeft Google Chrome dit aan als een niet bestaand woord? Vreemd.) leuke dingen vind. En feathers een mooi Engels woord vind. Mag in mijn top 10 lievelingswoorden, samen met zwaluw en vanille.

10 thoughts on “Terug van weggeweest

  1. Caithlin

    Ik heb je vorige blog nog gevolgd ja, leuk dat je er weer bij bent :) Zwaluw en vanille zijn ook mooie woorden btw! Mooie naam heeft je site!

Geef een reactie

